Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 365 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Іноді товар, куплений online, може не підійти Вам за розміром або просто не сподобатися. Ми надаємо своїм гостям можливість безкоштовно обміняти або повернути не ношений товар протягом 365 днів з дати покупки! Для того щоб Ви могли обміняти або повернути товар, Вам важливо зберегти: - товар у товарному вигляді - упаковку без значних пошкоджень - документи, що підтверджують покупку - заяву на повернення товару Товар повинен мати первісний товарний вигляд. Наприклад, для взуття: устілка, підошва, матеріал верху повинні бути без слідів використання, потертостей, подряпин тощо. Для здійснення обміну/повернення товару Вам необхідно заповнити Заяву на повернення (є в коробці з товаром). Важливо вказати рахунок одержувача у форматі IBAN. Що таке IBAN можна подивитися тут: https://privatbank.ua/ru/iban Товар потрібно надіслати на відділення Нової пошти. Місто Київ Відділення Нової пошти: 286 Отримувач: ФОП Качмар В.Я. ( ЄДРПОУ: 2990100813 ) тел. отримувача: +38 (067) 630-38-89 оплата: за рахунок отримувача Після відправки Вами товару на Новій пошті, обмін або повернення грошей відбувається зазвичай протягом 3-4 днів. в т.ч: до 2 днів - доставка товару поштовою компанією до 2 днів - контроль якості отриманого складу товару та відправка грошей Приємних покупок!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.